Comunidad Cane

19 octubre 2007

Malalt de series

Bon dia proxenetes. Ahir veient la tele vaig enganxar dues series seguides que no havia vist mai i que em van encantar. Aprofitant que es divendres i que el meu jefe esta tot el dia en una reunio de capos, he decidit perdre la meva virginitat com a blogger i us faig aquestes dues recomanacions.
La primera serie es diu Californication. El protagonista es diu Hank, un novel.lista perturbat, alcoholic i "mujeriego" fins a la medul.la (faldiller o femellenc segons diccionarios.com). Per cert, l'actor que interpreta el Hank es el David Duchovny, el Mulder d'Expediente X o l'Eloi Sola america pero, evidentment, amb menys llavis (si us plau vegeu fotos mes a baix).





La segona recomanacio es 30 Rock, que fa referencia a "30 Rockefeller Plaza", un gratacels de Nova York on es troben els estudis de televisio de la NBC. La serie mostra basicament les peripecies que succeeixen darrera de les cameres d'un programa de sketchos (no se com collons s'escriu aquesta paraula...).


D'altra banda, no em cansare de recomanar-vos Six Feet Under (aka "A dos metros bajo tierra"), comedia negra a mes no poder, totalment addictiva i plena d'emocions. El final es tant triste que haria llorar a una cabra (frase que sense dubte utilitzaria el company de feina d'en Raul en aquestes circumstancies).



I per acabar, un avis pels malalts de Lost (jo m'hi considero): si us plau eviteu comparacions ja que no us portara enlloc.

Bon cap de setmana a tothom i bona final de rugby per a qui ho segueixi. Jo no se amb qui anar: els anglesos son uns borratxos i els surafricans uns racistes. Ala, que a gust que m'he quedat dient aixo...

2 comentarios:

Unknown dijo...

Nen. Felicitats per estrenar-te com a blogger!! De Californication he d'afegir que després de la recomanació del Fran i de veure 10 capítols (els tinc en VO per si algú els vol) és impressionant!!

Em poso amb el tema 30 rock i deixo per quan m'ho baixeu el tema 6th feet

Cuideu-vos per London i els altre per aqui.

Lupo

Anónimo dijo...

Buenas!!!
Me gustaría tener más tiempo para ver las recomendaciones de series de TV que proponeis... de donde sacais tiempo (un ejemplo hace mas de un mes que tengo "a dos metros bajo tierra" y no he podido ver nada); vaya tela.
Nada a seguir culturanizandose!!!
Que le gusta...

Resumen 08 (video)