Comunidad Cane

16 septiembre 2008

FLY EMIRATES

M'acabo de fer soci de l'Arsenal. O millor dit, red member. Us direu que tinc poc criteri pq a mi no m'apassiona el futbol? Doncs si, pero nomes es viu un cop i es algo que volia fer abans que sigui massa tard i torni a la meva natal i estimada Mataro.

He pagat £33 per tota la temporada i se suposa que tindre prioritat per comprar entrades tant de Premier League com de Champions. El meu company de despatx i un capo de la feina son tots 2 red members i m'han convencut. Avui mateix han comprat entrades per l'Arsenal - Porto (30 de setembre, no hi anire pq estare volant cap a Londres) i no han tingut cap problema. Han pagat £45 cadascu pero tambe n'hi havia per £33. No em sembla excessivament car per un partit de Champions no?

Aixi doncs, quedeu avisats i suposo que ara tindreu una altra excusa per venir a visitar-me.

Ara nomes em cal aprendre les regles del futbol (l'objectiu es fotre la pilota a dins de la porteria no?) i l'alineacio de l'Arsenal i comprar-me una bufandeta vermella.

Ben forta,

James

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Buenas nen,

A veure si montem una sortida a London. Si no aconseguim futbol sempre ens quedara una ruta gastronomica amb pinxos de London.

Espero que la tornada estigui siguent lleu.

Agur,

Anónimo dijo...

Ou iea,
i love this game. Primeres tres regles per anar a veure el futbol anglès:
- Prohibit anar-hi amb dones
- Prohibit entrar al camp si abans no s´han visitat com a mínim cinc pubs
- Tercera: alcohol, alcohol, alcohol, we´ve come to get fucking pissed, who gives a shit about the score!
Old Squidy

Resumen 08 (video)